Friday, November 09, 2007

Bort med skiten


Jag och Ernst bryter med Facebook.

4 comments:

Anonymous said...

Emancipate yourselves from digital slavery
None but ourselves can free our minds

Anonymous said...

Men hade det inte varit för facebook hade jag ju aldrig hittat din blogg. :)

Karl-Anders Johansson said...

Haha! Sant! Men jag kommer inte att avveckla mitt Facebookkonto helt. Man kan fortfarande bli "vän" med mig där och skicka meddelanden till mig. Jag är fortfarande FÖR kontakt, men jag är EMOT automatiserad och odiskriminerande informaionsspridning. Jag svarar hellre på 20 mail med frågan "Hur är läget?" än att proaktivt lägga ut "Jag har en sticka i höger stortå. Annars är allt bra" och bara för det inte få några mail...

Makes sense?

Anonymous said...

Aha, jag förstår. Det är därför du bloggar istället för att ringa mig? ;)