Friday, May 11, 2007

Recap

Det känns inte helt rätt att mobilblogga när man är utomlands för att det blir så jämrans dyrt. Här kommer en liten recap av mina workshopdagar i Fort Lauderdale i bilder:



Jag och Paul väntar på lite mat på onsdagkvällen. Det bidde Mahi-mahi för oss båda och det var ruskigt gott.


Mammafåglarna är inte lika psykotiska och överbeskyddande som i Malmö. Här är det mer "Yeah, ok. So you're hanging around about three feet from my children? That's ok!" Undrar ifall de är ännu lugnare i San Diego. Det får jag snart reda på.


Idag blev det ett snabbesök på beachen. Jag köpte en Coca-Cola Blãk. Inte riktigt rätt tecken, men ni fattar. Den var vidrig och samtidigt god. Ni fattar inte. :)


Paul känner på vattnet.


Jag med!


Nu sitter vi och jobbar på vårt lokalkontor, Starbucks. Jag pausar för att blogga.

No comments: