Sunday, April 22, 2007

Because they toast them!!!

And now, the week continues.


Onsdag: Efter avslutat jobb bestämde vi oss för att åka och leta efter Nike+-dojjor och lite annat smått och gott. På vägen hittade vi en Quiznos, och på grund av den här reklamen var man ju bara tvungen att käka där... :)


Senare i sportaffären hittade vi klädstället med den troligtvis mest ideologiskt tvivelaktiga formgivningen.


Torsdag: Jobbade sent. Blev i princip bara tid för lite mat på kvällen, men vi gjorde det på ett ställe med klass. Vilket annat ställe än Austin's skulle planera in en Rob Stewart-tribut på min födelsedag? (Japp! För er som inte redan visste det så fyller jag år på lördag. Dyk upp och käka brunch, vettja! Men maila mig gärna i förväg så att jag vet hur många som kommer!)

Fredag: Besökte ett mastodontköpcentrum men var alldeles för feischt för att ta några bilder...


Lördag: Road trip in till stan. Började med att villa bort oss i förorterna när vi skulle leta efter Al's hobbybutik. Hamnade på Starbucks för att hitta internet och därmed en fräsch karta över området. Och en Green Tea Frappuccino förstås.


När vi väl kom in till stan hittade vi en enorm krombajskorv som vi förundrades över länge.


(Hur många gånger ser du mig i bilden? Tips: Jag syns ganska tydligt nere i högra hörnet bredvid James i blå skjorta.)


Sen strosade vi runt tills det blev mörkt. Här är stan sedd utifrån Navy Pier.

Imorgon söndag sticker jag hem. Får se ifall det blir något bloggat innan dess.

No comments: