Tuesday, March 13, 2007

För elakt?



FON.com svarar inte på supporten...

6 comments:

Emma said...

Nä... men Regards hjälper väl upp det eller!? :)

Karl-Anders Johansson said...

Haha! För att belysa vilken ton jag haft i hela konversationen med dem så kommer här inledningen till brev nummer tre: (av sammanlagt 22 stycken...)

So, you didn't actually read my mail. That's ok. I'll try again. But to make it painstakingly clear to you what is happening, I will go through your checklist and add my comments as we go along. Ok?
...

Hatkärlek. :)

Emma said...

Det är fan inte konstigt att du inte kan skänka bort en fon-router till mig. De vill inte ha med dig ELLER dina vänner att göra!!

Hampus Jakobsson said...

Bra gjort! Ge dem. De har precis fått in mer kapital - 21.7 mUSD - de har råd med bättre service.

Karl-Anders Johansson said...

Och soppan fortsätter!

Idag fick jag ett brev som sa (ordagrannt):

"Hello Karl-Anders,
I didn't receive the information I asked you on my previous email on 05/03/2007 order to try to register the Fonera wity your user, could you send it?"

Mitt svar:
"Hi David,
Well, yeah... That's funny! Here's a little snippet that I just copied from the mail history of the mail you just sent me. I suppose that's what you're looking for. :)

---

Regards,
Karl-Anders"

Karl-Anders Johansson said...

Jag ska sammanställa alla mail i ett litet kompendium när det hela har löst sig. :)