Monday, May 14, 2007

My San Diego weekend


Det första som möter en på San Diegos flygplats är ett band som står och spelar vid baggageutlämningen! Bra underhållning medans Paul hämtar bilen.


Strålar samman med Lina, Truls, Anna och Micke. Truls och Anna är liksom jag på tillfälligt besök i denna stad.


Väntar på bord till frukost lördag morgon. Stället har som tagline "Where the coast meets the toast".


Paul väntar också. Vi har redan bestämt oss för att käka deras super-French Toast som är "More like a souflé than a toast".


Passar på att känna på vattnet på denna sidan USA också. Ungefär lika varmt som i Florida.


Paul fixar drinkar på kvällen.


Daniel och Gisele är på besök. Sköna människor!


Sen började vi kolla på Goldmember, men på grund av alla drinkar och den sena timmen var vi ganska sega.


Paul fixade till en stabil frukost så att jag skulle orka gå på San Diego Zoo med Micke och Lina. Mer vin? :)


Flamingos var det första vi såg när vi kom in. Creepy freaky birds!


Apor!


Fågelskådare


Välkamouflerad påfågel. Syns inte så jäkla bra utan skruden uppfälld.


Tupplurande gorilla


Panda som går loss på en bit bambu.


Vi orkar inte gå tillbaka. Tar linbanan tvärs över parken.


Vi bestämde oss för att käka en bit mat och titta på solnedgången över havet eftersom den går ner på rätt sida här. :)


Da gang!

Nu gör jag mig iordning för att sticka härifrån! Jag är i Sverige igen på tisdag!

No comments: